Managementul Calitatii – Acreditarea Spitalelor

 

22-pharmacy-logo-idea

LUCAS CONSULTING PARTNER SERVICES ofera consultanta in vederea indeplinirii cerintelor legale si reglementate aplicabile in vederea acreditarii unitatilor sanitare- ANMCS.

Procesul de consultanta urmareste gradul de indeplinire a unui set extins de indicatori, din diferite grupe de interes.

Programul de consultanta urmareste ca, impreuna cu o echipa polispecializata a spitalului/ clinicii, sa ofere instrumentele necesare indeplinirii cerintelor specificate, oferind totodata premisele constructiei unui sistem de urmarire si imbunatatire a segmentelor importante. Iata, in continuare, principalele etape ale programului de consultanta:

– Evaluare activitati functionale in cadrul spitalului de catre consultanti;

– Trasarea responsabilitatilor de indrumare ale Comitetului Director – Manager/Director Medical/Director Financiar in vederea demararii procesului de pregatire al acreditarii;

– Inventarierea documentelor si informatiilor doveditoare conforme cu cerintele ANMCS in vederea acreditarii pentru fiecare structura/compartiment/sectie din cadrul spitalului;

– Implementarea programului de acreditare;

– Instruirea persoanelor responsabile si structurii de management al calitatii privind procesul de acreditare al spitalului;

– Auditul de evaluare a stadiului de pregatire in vederea acreditarii conform ANMCS;

– Asistenta si suport pe perioada de conformare.

Intreaga activitate de consultanta este menita in a dezvolta un sistem complex si complet de referinte care sa raspunda eficient cerintelor comisiei de evaluare, dar care sa ofere si suport celor implicati in activitatea spitaliceasca pentru a avea ca finalitate un proces continuu de imbunatatire a standardelor de calitate in sistemul medical.